Hardshell לעומת Softshell Roof Top אוהל - ענה על 3 השאלות האלו שיש להחליט
2 ביוני 2022

(קריאה של 5 דקות, מתורגם אוטומטי לעברית)

ההחלטה איזה אוהל על הגג עובד הכי טוב עבורך היא מאמץ מסחרר. רכישת אוהל על הגג היא שער להרפתקה, אשר ממלא את הרצון הפנימי שלנו להשאיר מאחור את לחצי החיים וליהנות מהעולם שסביבנו.

יתכן שכבר השקעתם זמן חולה בגוגל על ​​ההבדלים בין אוהלי גג קשיחים ואוהלי גג רכים, אולי זה מפריע להגשמת הרצון לחיות חיים פשוטים יותר - הנחת המכשירים והרמת המחנה ציוד ליהנות מהזמן עם המשפחה והחברים. קמפינג צריך להיות פשוט ומהנה, לא מלחיץ!

אז, אני אקל עליך. לאחר שתענה על 3 השאלות שלהלן, דעתך תהיה מבולבלת, ותהיה לך בהירות אם אוהל גג רך או קשיח הוא המתאים ביותר עבורך. כך תוכלו פשוט לדלג לחלק המהנה - קמפינג!

 

            


לא מצליחים להחליט בין אוהל גג קשיח או סופטשל? ענה על 3 השאלות האלו...

כאשר אנו שוקלים לשדרג לאוהל גג, אנו עוברים לעתים קרובות את התהליך הנפשי הכואב של ניסיון להבין מה אנחנו רוצים מ-RTT, איזה RTT יעבוד הכי טוב עבורנו, וכיצד כל האוהלים השונים משתווים - "אני רוצה אוהל על הגג. אוהלי גג קשיחים נראים כמו האפשרות הטובה יותר עבורי. אוהלי סופטשל בדרך כלל עולים פחות. אני מוכן לקנות אוהל על הגג. איזה מהם אני מקבל!?"

לאחר שדיברנו עם עשרות בעלי iKamper קודמים, גילינו שזה מסתכם ב-3 השאלות הללו כאשר אנחנו מחליטים בין אוהל גג קשיח או אוהל גג softshell.

האם אני רוצה אוהל גג עמיד, אווירודינמי?
האם אני רוצה זמן הגדרה מהיר?
האם אני רוצה לאחסן מצעים בפנים וציוד על גבי האוהל על הגג שלי?

אם עניתם כן, או אולי, על כל אחד מאלה, אוהל גג קשיח או היברידי קשיח הוא כנראה האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

עם זאת, אם אתה עדיין מתלבט, הבה נסקור במהירות את ההבדלים העיקריים בין אוהל גג עם מעטפת קשיחה לגג מעטפת רכה וכיצד הם קשורים ל-3 השאלות שלמעלה.

אוהל גג קשיח
 

  


לאוהלי גג קשיחים יש לרוב פלסטיק מחוזק פיברגלס (FPR), אלומיניום או מעטפת ABS, עורות קנבס (חומר אוהל) ורצפות אלומיניום. הם ידועים כעמידים, אווירודינמיים, מהירים להתקנה ולהורדה. הם זכו לפופולריות עצומה במהלך 5 השנים האחרונות, ולעתים קרובות הם האופציה של השכבה העליונה בהשוואה לאוהלי גג softshell, הנחשבים בדרך כלל לאופציה ברמת הכניסה.

בואו נחפור במה שונה אוהל גג קשיח מאוהל גג רך.



מהיר לפריסה:

לאוהלים קשיחים רבים יש תמוכות גז מובנות כדי לעזור להרים את המעטפת למעלה. זה הופך אותם לקלים לפריסה וקל לארוז באותה מידה, כך שתוכל לנצח את התנועה בדרכך הביתה. כמה אוהלי גג קשיחים זקוקים למספר תפסים ורצועות (לעיתים עד 6!) כדי לשמור אותם הדוקים, בעוד ש-iKamper הנדסה מערכת חזקה ופשוטה שצריכה רק 2. לאוהלי הגג הקשיחים שלנו יש סולם משולב טלסקופי שנפרס כאשר הקמה ומתקפלת חזרה לאוהל כשתסיים. הפרטים עושים את ההבדל!

 

   

עֲמִידוּת:

אוהלי גג קשיחים מציעים הגנה מפני מברשות עבות וענפים, פסולת, אלמנטים קשים, ואפילו גניבה של פריטים שאתה עלול להשאיר בפנים. היתרון הנוסף של מעטפת קשיחה דו-שכבתית, כמו עיצוב iKamper, הוא בידוד מפני מזג אוויר קר והגנה במהלך לילות סוערים. שיפרנו גם את עיצוב המעטפת כדי לאפשר יותר אחסון פנימי לשקי שינה, שמיכות וכו'.

אוהלי הגג הקשיחים של iKamper מצוידים במעטפת פלסטיק מחוזק פיברגלס דו-שכבתי (FRP), ולוחות רצפה מאלומיניום חלת דבש להגברת חוזק ועמידות. היתרון של מעטפת FRP דו-שכבתית (VS מעטפת ABS אחת שכבתית) הוא שיש כיס בידוד אוויר בעובי של 1 אינץ' בין כל שכבה (זה שומר אותך חם כשקר, וקריר כשחם). האלומיניום רצפת חלת הדבש משילה משקל אך שומרת על עמידות.

אחסון גג:

כמה אוהלים קשיחים מספקים מוטות עומס/ מוטות צולבים לשטח אחסון נוסף. אוהל הגג X-Cover הוא אוהל הגג ההיברידי שלנו עם מעטפת קשיחה עם מוטות צולבים לקיאקים, אופניים ותיקי אחסון נוספים. יש לו מעטפת קשיחה ודפנות קליפה רכה.

ל-X-Cover יש מעטפת קליפה קשיחה של חלת דבש ודפנות קנבס, מה שנותן לו את היכולת לשאת עומס למעלה, מה שהרבה אוהלים רכים לא יכולים לעשות. חצאית הקנבס משולבת עם האוהל, כך שלא תצטרכו להיאבק בו כמו רוב אוהלי הגג הסופטשל המשתמשים בכיסוי PVC.

ישנם אוהלי גג קשיחים מאלומיניום מלאים עם מוטות עומס, אך הם שוקלים משמעותית יותר מאוהלי גג קשיחים היברידיים. לעתים קרובות 50-100 פאונד כבד יותר.

אמנם לא לכל אוהלי הגג העליון של iKamper יש פסי עומס, אבל כולם יכולים להכיל פאנל סולארי גמיש להרכבה באמצעות סרט דו צדדי 3M VHB.

  


אֲוִירוֹדִינָמִיקָה:

אוהלים קשיחים מציעים זרם אווירודינמי יותר כאשר הם מורכבים על הגג שלך בהשוואה למבנה הקופסתי הגבוה של אוהל גג רך. זה אומר שאתה מקבל קילומטראז' גז טוב יותר. בנוסף, המעטפת הקשה משלימה את הצורה של רוב כלי הרכב.

יותר מצעים, יותר נוחות:

המבנה הפנימי והצורה החיצונית של אוהל הגג הקשיח מאפשרים לחניכים לארוז יותר מצעים. כל אוהלי הגג הקשיחים של iKamper כוללים מזרן מעודכן של 9 אזורים לנוחות נוספת ועיצוב מעטפת משופר עם יותר מקום לשמירת שקי שינה ושמיכות בתוך ה-RTT.

בנוסף, אם אתה רוצה אפילו יותר מקום לכריות גדולות ושמיכות עבות, iKamper מציעה מזרנים מתנפחים עצמיים ל-4 עונות שעוצבו בהתאמה אישית לאוהלים שלנו. באמצעות [כלי הדפלציה, ADD LINK] המזרונים המרופדים יתכווצו כמעט שטוחים כדי לתת לכם ערימות של מקום אחסון בתוך האוהל. המזרנים המתנפחים העצמיים של RTT Comfort זמינים עבור כל דגמי אוהלי הגג של iKamper.

 


עיצוב קומפקטי:

iKamper עיצב את אוהל הגג הקשיח הקומפקטי הראשון אי פעם, הנקרא Skycamp Mini, עם פאנל מאריך, שנותן לו את אותה כמות מקום כמו אוהל קשיח סטנדרטי של 2 אנשים אבל בחצי הגודל. הוא תוכנן להיות קל משקל וקומפקטי, כך שיוכל להתאים על הגג של מכוניות קטנות ובתוך טביעת הרגל של מיטת משאית קטנה. ה-Skycamp Mini יתאים כמעט לכל רכב.

אוהלי הגג שלנו עם מעטפת קשיחה ל-4 אנשים משתמשים באותה טכנולוגיית פאנל הרחבה שפיתחנו, ולכן טביעת הרגל הסגורה זהה לגודל של אוהלי גג מסורתיים של 2 אנשים בסגנון טריז. בנוסף לטביעת רגל קומפקטית, אוהלי גג קשיחים מספקים יותר מרווח מוסך בגלל העיצוב הדק יותר שלהם.

 

מִשׁקָל:

כמה אוהלים קשיחים, במיוחד אוהלי אלומיניום, כבדים יותר מעמיתיהם במעטפת הרכה. בעוד שהאווירודינמיקה של אוהל גג קשיח מהווה יתרון נוסף, המשקל יכול להיות חסרון.

עֲלוּת:

אוהלי גג קשיחים עולים לרוב יותר מאוהלי גג סופטשל. מכיוון שאוהלי גג קשיחים באיכות פרימיום בנויים מחומרים כמו אלומיניום חלת דבש ופלסטיק מחוזק בפיברגלס, הם עולים יותר לייצור.

המחיר של אוהל גג עם מעטפת קשיחה עשוי להיות חיסרון, אבל עבור רבים, זו הוצאה ששווה את זה בגלל העמידות הנוספת, זמן ההתקנה המהיר יותר, ובמקרים רבים הם מחזיקים בערכם טוב יותר מאשר גג רך. אוהלים עליונים.

אוהל גג סופטשל
המקצוענים

מחיר:

ניתן למצוא אוהלי softshell רבים עבור 7000ש"ח עד 10000ש"ח. (סיני)
זה מציע נקודת כניסה טובה לבעלי תקציב או אנשים שפשוט לא בטוחים אם RTT מתאים להם. ה"מקצוען" הזה יכול להיות חרב פיפיות מכיוון שאוהלי הגג הרך הזולים יותר מיוצרים לעתים קרובות מחומרים נמוכים, ועדיין חסרים את יתרונות הליבה של אוהל גג קשיח.

 

לוקח יותר זמן להגדיר:

פתיחת אוהלי גג Softshell עשויה להימשך בין 5-15 דקות. לרבים יש כיסוי PVC שצריך להוריד עוד לפני פתיחת האוהל.
אוהלי גג סופטשל אינם אידיאליים לחניכים שנמצאים בדרכים ומאמינים שהזמן יקר.

פחות מקום למצעים:

לרוב אוהלי הסופטשל חסר מקום לכל אחסון פנימי. אם אתה רוצה לשמור את המצעים שלך בתוך האוהל, תחשוב שוב! בד האוהל תופס יותר מדי מקום עבור שק השינה והכריות שלך!

פחות עמיד:

למרות שאוהלי גג סופטשל כוללים כיסוי PVC, הם עלולים להתבלות עם הזמן ואף להיכשל בטרם עת אם הם באים במגע עם ענפים. זהו המחסום היחיד בין אוהל ה-softshell שלך לבין האלמנטים.

למרבה המזל, לאוהל הגג שלנו X-Cover יש חלק עליון מפלסטיק מחוזק פיברגלס (FRP) וחצאית קנבס קשוחה כדי להגן עליו מפני מברשות, ענפים ואפילו סנאים מעופפים.

 
 


אז מה פסק הדין?

אוקיי, יש להודות, זה נראה קצת חד צדדי, לא?

המציאות היא ששני האוהלים על הגג מוציאים אותך לקמפינג. וזה מעולה! אבל זכור את 3 השאלות שדיברתי עליהן קודם. הם עזרו לעשרות חניכים מבולבלים להחליט איזה אוהל על הגג מתאים להם.

האם אני רוצה אוהל גג עמיד יותר, אווירודינמי?
האם אני רוצה זמן הגדרה מהיר?
האם אני רוצה לאחסן מצעים בפנים וציוד על גבי האוהל על הגג שלי?

אם עניתם בחיוב על כל אחד מאלה, אז הייתי שוקל מאוד ללכת עם אוהל גג קשיח, במקום אוהל רך.

השאירו את הלחץ בבית, ומצאו אוהל איכותי שיפשט לכם את חווית הקמפינג, וככל הנראה יהפוך אותה לטובה יותר.

אנו רואים באוהל על הגג השקעה, לא רק באוהל עצמו אלא בזמן שאתה זוכה לבלות הרחק מלחץ ולבלות יותר בטבע. אין דבר גרוע יותר מלנסות לברוח מקניית ציוד שלא ממש מתאים לצרכים שלך. תמיד תרצי שקנית את הנכון בפעם הראשונה.

סל הקניות שלי
חזור לראש הדף